جووونی کجایی که یادت بخیر!!!!

















twilight

new moon.breaking dawn.eclipse

 

 

برگرفته از وبلاگ دوست خوبم natalie

اینم چند تا عکس از بازیگر های twilight

البته قبل از مشهور شدن

تیلور لاونتر

نقش:جیکوب بلک

رابرت پتینسون

نقش:ادوارد کولن

کریستین استوارت

نقش:بلا سوان

 

داکوتا فنینگ

نقش:جین

کلن لوتس

نقش:امت کولن

اشلی گرین

نقش:الیس کولن

نیکی رید

نقش:روزالین هال

جکسون راتابون

نقش:جاسپر هال

برایس دالاس هووارد

نقش:ویکتوریا

پیتر فاسینلی

نقش:کارلیسل کولن

انا ندریک

نقش:جسیکا استنلی



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت12:57---25 دی 1391
سلام چطوری خوفی حالت خوفه
من که خوفم
من یلدا هستم یه وب دوستیابی راه اندازی کردم
دوستدارم با تو تبادل لینک کنم اگه دوست داشتی خبر بده
اینم جدید ترین آهنگ علیرضا روزگار(پری پری):
http://dl.ariaseda.org/1391/music/Alireza%20Roozegar%20- %20Pari%20Pari%20%5B128%5D.mp3


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 17 دی 1391برچسب:,ساعت 15:58 توسط alice lautner|



      قالب ساز آنلاین